Booking.com

Booking.com

0.00

Booking.com is wereldwijd marktleider in het online boeken van accommodaties. Met een missie om mensen de wereld te laten beleven investeert Booking.com in technologie die het reizen eenvoudiger maakt. Omdat onze onderneming blijft groeien en zich continu blijft ontwikkelen, maken wij ons hard om ervoor te zorgen dat onze bestemming wereldwijd de moeite waard blijven om te bezoeken.

Lees verder »

Add To Cart


Booking.com
is wereldwijd marktleider in het online boeken van accommodaties. Met een missie om mensen de wereld te laten beleven investeert Booking.com in technologie die het reizen eenvoudiger maakt.Omdat onze onderneming blijft groeien en zich continu blijft ontwikkelen, maken wij ons hard om ervoor te zorgen dat onze bestemming wereldwijd de moeite waard blijven om te bezoeken. Onze eigen personeelsevenementen zijn een belangrijk manier om ons personeel te betrekken, te inspireren en met hen te communiceren. We geloven dat we onze personeelsleden kunnen inspireren om verantwoordelijkheid te nemen voor onze leefomgeving die we met zijn allen delen. We realiseren dat het organiseren van een evenement impact heeft op het milieu, daarom proberen we deze zo milieubewust en verantwoord mogelijk te produceren. Uiteindelijk willen we ons evenementenhandboek baseren op de circulaire basis principes.

Onder de duurzaamheidsdoelen die we onszelf hebben opgelegd bij het produceren van onze personeelsevenementen vallen onder andere slim afvalbeheer en grondstoffenmanagement. In de afgelopen 2 jaar hebben we tijdens onze evenementen in Amsterdam het gebruik van wegwerpplastic voorkomen en hebben we een sterk verbeterd afvalscheidingssysteem, geïnspireerd door koplopers op het gebied van  duurzame evenementen, geïntroduceerd. Alle voedselverpakkingen zijn volledig composteerbaar (tezamen met de eventuele voedselresten) en de gebruikte drinkbekers zijn van glas of herbruikbare hardcups. Het is onze ambitie om deze duurzaamheidsdoelen de standaard worden voor al onze personeelsevenementen wereldwijd en zodoende onze leveranciers het gebruik van wegwerpplastic in de productiefase en bij gebruik backstage laten vermijden. Wij streven er naar om het gebruik van niet recyclebare materialen bij podiumbouw en decorontwerp te voorkomen en methoden te bedenken om deze materialen her te gebruiken. Hoewel geschenken en gadgets uitdelen een onderdeel zal blijven, zullen we kritisch kijken naar de hoeveelheid en duurzaamheid hiervan.

We vertrouwen er op dat de evenementen van Booking.com een positieve en belangrijke verandering kan betekenen in de wijze waarop mensen zich zullen gedragen als reizigers, werknemers en wereldburgers.